Promovare în Agendă


promo

ORICINE POATE POSTA GRATUIT în Agenda Culturală PENTRU COPII!
Dar nu orice și nu oricum…

ORICINE înseamnă oricine – adică instituții culturale, finanțate de la bugetul de stat sau local, cu programe/activități destinate copiilor, persoane fizice (artiști, părinți, psihologi, pedagogi), organizații non profit, companii.

ORICINE înseamnă (de multe ori) oricine are bunăvoința de a face efortul de a plasa un anunț. Eu nu plasez anunțuri pentru companii pentru că nu fac voluntariat pentru zona business – și nu voi plasa anunțuri pentru companii nici dacă acestea sunt dispuse să plătească. Agenda va deveni o platformă self-service, sper, la un moment dat, așadar operatorii culturali sunt invitați să apeleze cât mai puțin la serviciile mele; ne vom întâlni, virtual, o dată, la început, apoi veți fi responsabili de felul în care vă prezentați în fața publicului – asta înseamnă inclusiv că NU CORECTEZ GREȘELILE din articolele dvs., în nici un fel (dar e treaba mea să mă asigur că articolele/anunțurile respective sunt în temă – adică respectă specificul Agendei).   În cazuri excepționale (adică cam o dată pe an) plasez eu personal anunțuri pentru inițiative artistice private care, prin activitatea respectivă, desfășurată în București, se adresează copiilor. De ce? Pentru că îmi place în mod special inițiativa respectivă (voi mai scrie despre asta).  Și totuși, ce fac eu pe acest blog? Care este rolul meu? Aia nu, aia nu… Uite aici ce Activitate și aici ce Activitate desfășor eu.  Și, în plus, după cum spuneam mai demult, rolul meu este să mă preocup nu doar de prezentul acestui proiect ci și de viitorul lui! 🙂

NU ORICE înseamă că, chiar dacă Agenda este citită mai mult de părinți, informațiile trebuie să fie despre EVENIMENTE PENTRU COPII ȘI ADOLESCENȚI (SAU FAMILII) iar evenimentele TREBUIE SĂ SE ÎNTÂMPLE ÎN BUCUREȘTI! Exemple de INFORMAȚII acceptate/ eligibile: spectacole/ ateliere/ expoziții/ lansări etc. Exemple de INFORMAȚII NEELIGIBILE: orice fel de informații despre evenimente pentru adulți, orice fel de informații despre produse pentru copii (de la suzetă la rachetă), vânzări cărți, închirieri costume, închirieri Moși Crăciuni, vânzări aniversări copii, vânzări serbări copii etc.

Excepții:

  1. RECENZIILE la evenimentele/ cărțile/ filmele pentru copii. Recenziile sunt bine primite aici. La fel de bine primite sunt și comentariile la recenzii. Atenție: dacă am acceptat o recenzie la o carte/ atelier în Agendă ASTA NU ÎNSEAMNĂ ÎN MOD OBLIGATORIU CĂ SUNT DE ACEEAȘI PĂRERE CU AUTORUL RECENZIEI. Ca să se dezvolte sănătos acest sector cultural, cred că ar trebui să avem tot felul de recenzii (evident, cele obiective sunt ideale) și în număr cât mai mare. Trebuie să și vorbim despre produsele culturale destinate copiilor; nu doar să le consumăm (sau, în funcție de experiență, să le ignorăm).
  2. TABERE:
    Dacă vindeți tabere în afara Bucureștiului (în mod obișnuit) vă rog să nu încercați să mă abordați. Dacă tabăra dvs. este unul din fericitele rezultate ale muncii dvs. pentru/ cu copiii, în București, în timpul anului școlar, adică dacă este o chestie care completează activitatea dvs. (și care se apropie de zona artistică, literară, sportivă etc. în vreun fel anume) atunci puteți folosi Agenda pentru a promova această tabără! Exemplu aici tabara urbana, aici Tabara de vara Gradina de arta și aici Pe urmele lui George Enescu 🙂

  3. CĂRȚI:
    Oricât de mult mi-ar plăcea să citesc împreună cu copiii mei, nu pot lăsa ca această Agendă să devină încă un magazin de vânzare de cărți pentru copii… Așa că, dragi edituri, CREAȚI EVENIMENTE pentru COPIII din București! Pentru că PUTEȚI PLASA ÎN AGENDĂ ANUNȚURILE DVS. DESPRE LANSĂRI, CONCURSURI, SERI DE LECTURĂ PENTRU COPII ETC. (dar nu despre produsele pe care le vindeți). Mulțumesc pentru înțelegere.

  4. ATELIERE în grădinițe:
    Dragi grădinițe, vă rog să nu încercați să postați ofertele dvs. de program de grădiniță sau afterschool (care include și pictură sau sport) în această Agendă. Agenda este pentru PĂRINȚII CARE CAUTĂ INFORMAȚII DESPRE EVENIMENTE pentru copii, în București și nu pentru părinții care caută grădiniță sau grădiniță de vară. Dacă totuși vă gândiți să faceți o serie de ateliere deschise, atunci puteți promova aceste ateliere în Agendă. Să știți că mai sunt grădinițe care fac astfel de activități PUNCTUALE pe care le promovează în Agendă. Vă invit să vă documentați și să urmăriți Agenda sau să cereți lămuriri suplimentare. Nu uitați: un preț nu este un eveniment, niciodată (aici).

„Nu oricum” înseamnă asta:
EXISTĂ NIȘTE REGULI CU PRIVIRE LA FRECVENȚA CU CARE PUTEȚI POSTA!

Iată mai jos condițiile în care poate fi utilizată Agenda:
1. Anunțurile dvs. pot fi postate direct pe WALL-ul Facebook al Agendei Culturale Pentru Copii – care este deschis, în permanență, aici https://www.facebook.com/AgendaCulturalaPentruCopii. Atunci când postați anunțul se duce în secțiunea, secundară, „posts to page”.

PRIMA REGULĂ de frecvență: postați pe wall 1 dată/ săptămână/ în ziua în care doriți dvs.

  1. DACĂ DORIȚI să intrați ÎN FLUXUL PRINCIPAL DE ȘTIRI de pe blog/facebook, vă pot face cont de COAUTOR pe blogul Agendei. Condiția minimă obligatorie (care este, de fapt, o cerință a platformei de WordPress) este ca dvs. să aveți UN CONT DE WORDPRESS (dacă nu îl aveți, îl puteți face destul de repede, gratuit, pe WordPress, bineînțeles). A vă face un cont de WordPress nu înseamnă că trebuie să întrețineți/ publicați informații și pe acel cont/blog personal (decât dacă doriți acest lucru) ci DOAR CĂ VEȚI AVEA ASIGURATĂ INTRAREA PE PLATFORMĂ și veți putea publica anunțurile dvs. pe blogul Agendei.
    Când doriți să faceți acest pas (iar contul dvs. de WordPress există deja), îmi scrieți pe adresa agendacopiilor la gmail punct com un text care să conțină următoarele cuvinte: „Doresc să fiu co-autor pe blogul Agendei Culturale PENTRU COPII. Am înțeles care este specificul Agendei și îl voi respecta. Vă rog să îmi trimiteți invitația electronică la adresa de mail cutare…” Eu vă voi trimite o invitație electronică pentru a deveni co-autor pe blog; dvs. trebuie să apăsați pe butonul albastru pe care scrie „accept” și să urmați instrucțiunile.
    Atunci când veți publica pe blogul Agendei, articolul dvs. se va distribui pe Facebook, pe Google+, pe Tumblr, LinkedIn și Twitter! Deci postați o singură dată iar informația se va distribui în mai multe rețele sociale. De asemenea, aveți posibilitatea de a trimite articolele pe blog prin intermediul e-mailului personal – despre asta aici https://en.support.wordpress.com/post-by-email/

A DOUA REGULĂ de frecvență: postați pe WordPress 1 dată/ săptămână/ în ziua în care doriți dvs.

  1. Agenda mai are și un grup pe Facebook – se numește Agenda Culturală PENTRU COPII, București și îl puteți găsi aici ! 🙂  Cerințe minime obligatorii: trebuie să aveți un cont de Facebook și să aderați la acest grup pentru a putea posta anunțurile dvs.

Nota: articolele postate de dvs. pe blog NU INTRA SI PE GRUPUL DE FACEBOOK al Agendei – trebuie sa va ocupati dvs. personal de re/postare acolo. Va invit sa o faceti. Grupul are peste 5000 de abonati iar unii dintre acestia pot fi interesati de informatia pe care doriti sa o transmiteti dvs. …

A TREIA REGULĂ de frecvență: postați pe grupul facebook de 2 ori / săptămână/ în zilele în care doriți dvs.

Nota: regulile se aplica per eveniment/ articol. Daca aveti mai multe evenimente (diferite, in aceeasi perioada), veti posta de mai multe ori, respectand regulile de fracventa pentru fiecare continut. 🙂

Detalii (foarte multe) despre cum functioneaza grupul Agenda Culturală PENTRU COPII, București gasiti aici!


Pentru acei dintre dvs. care sunt familiarizati cu google calendar, o alta modalitate de a ajunge in Calendarul consolidat de pe blogul Agendei, adica aici Calendar , este sa urmati acesti pasi:

  1. introduceti datele evenimentului pe care il organizati, in calendarul dvs. personal
  2. asigurati-va ca totul este scris corect (nr. de telefon, adresa, pret etc.)
  3. activati optiunea „schimba proprietarul”,
  4. la numele noului proprietar introduceti adresa agendacopiilor@gmail.com si apasati pe butonul „schimba proprietarul”.
  5. eu voi primi o notificare pentru a permite includerea datelor dvs. in calendarul Agendei. daca evenimentul respecta specificul Agendei (despre care am scris la inceputul acestei informari) atunci datele dvs. vor fi importate in calendar.
  6. multumesc.
    Sper ca imaginile de mai jos sa fie de ajutor.
  7. Untitled1

Untitled2

… acest articol nu a ajuns la final… in timp voi scrie si restul …  🙂

NOTA FOARTE IMPORTANTA: Agenda este un canal (o suma de canale) construit pentru promovarea EVENIMENTELOR pentru copii si nu a site-urilor comerciale (chiar daca acestea din urma se adreseaza copiilor). Deci daca dvs., operatori culturali, doriti sa ilustrati evenimentul dvs. cu o imagine/un afis iar afisul contine o suma de logo-uri ale unor site-uri comerciale, fie taiati banda cu logo-uri, fie includeti si logo-ul Agendei. Alegerea va apartine.  🙂

2 gânduri despre &8222;Promovare în Agendă&8221;

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.